hujedamig

god mother of god, va jag har varit duktig och aktiv idag. Notera ingen nenergidricka p0å 2 hela mutherfucking dagar! och jag har ändå varit aktiv och gjort massa! Idag vaknade jag vi ca 9 tiden och började baka chesecake cupcaces , ska göra frostingen på dom imorgon ! Så alla kan smarra på dom på lördgag!
 
Efter mitt bak så dammsög ja i hela köket, känner mig som världens bästa dotter idag hehehe, efter det så dammsög ja alla golv i källaren och sedan så tvättade jag golven! SÅ jävla AKTIV så de finns inte !
 
Efter allt det så gjorde jag klart min bild läxa som jag trodde va way försenad! Vilket visar sig att den ska va klar imorgon, fett win ! Känns skönt att ha gjort allt det där, nu är det lite städning kvar och införskaffa sig lite alkohol till lördag !
 
Party party party, kommer bli himla trevligt, I neeed this :D
 
caio !~~
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu