så jävla härligt

fick besked idag av csn att min ansökan har blivit godkänd , kan inte med ord beskriva hur glad jag är tt jag kommer få pengar igen, sjukt jävla härligt, och börja plugga igen.
Blir att läsa matte c, nätverkshandel, bild och form, gonna B fun! ;D
Första pengarna kommer nu nog redan denna månaden , när jag skickat in att jag accepterat.
Åhhh bra dag bra dag, fast att jag sov dåligt som fasen, men men va gör det :D
taggat utav fan med ! på lördag äre förfest och sedan blire att se crashdiet <3, sister, toxicrose,
kommer pissa ner mig så bra dett kommer bli.
Idag ska jag för övrigt iväg och handla tyg till min lilla jeansväst med nitar på ;D så jag kan se lite snygg ut på konserten iaf.. haha !
puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu