söndag och sånt

tjenare !
Min helg har varit underbart härligt för det första,
och slänger upp en bild på mina skor jag pimpade för längesedaaaaan!

får ju va snäll o dela med mig lite va !
Igår blev de pubbrunda med nära vännen jenny och jag bara, va nice att de bara va vi två för vi hade mkt att ta igen!
Mycket skratt och galenskap!
Sedan kom man hem och pappa hade köpte en överraskning, fick en ny gura, himla azm!

Suttit o spelat på den idag, nu har ja ont i fingrarna kanske får växla med lite tum-lirande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu