Tisdag

Vilken konstig dag.
Hann inte till första kursen, så jag sket i det, så ja började åka in te stan för att äta lunch ist. Gud va gott det var, satt fint i kistan.
Vilket jävla väder, detta hjälpte ju inte alls min förkylning... storm o ösregn, hujedamig !

Matten gick super bra iaf, tur det nu är man hemma och färgar sidcutten lila ! Nu kanske man får börja visa upp den haha
tröttnar man äre ju bara att gömma den igen ^^ nemas problemas"!

Idag blire film film, plugg, plugg, dö i sängen- dag
Tycker jag passar mig perfa !

Adios suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu