makeup fun

Va ett tag sedan jag lekte lite med sminkningen mer än vanligt, så ganska gamla bilder med ny redigering, va himla kul!
-------------------------------------------------------------------------------
Idag vakna jag sju, som vanligt när ja ska till kurs på morgonen, kommer till kurs, men inser igen att det är ingen där och att vi inte har kurs men denna gången stod det i schemat att vi skulle ha, så hur ska jag då veta när det är kurs eller inte ?!
Har jag också lov dådå, ajaa, inte behövt dra till skolan innan i veckn så de har varit skönt, sovit länge (lite iaf).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu