DAMN

Damn
Fan, va hård jag varit en gång i tiden hittade mina gamla nithalsband, fan va tungt!
Borde kanske börja använde dem igen någongång, haha
man ser ju fett brutal ut!
 
Idag gick jag upp tidigt (ca 10) sovit som en gris, började morgonen med frukost och monster( skit bra!)
Sedan målade jag en ny tavla,som pappi ska få idag på farsdag, har även ltie annat att slå in.
 
Förr någon dag sedan var ja orolig över Essies öga de såg inte alls braut, men idag ser det bra ut vilket är himla härlgit! Hon leker för fullt här hemma, och ville så gärna va med at måla på min tavla, funderar om hon ska få måla en egen ;) kan ju lära henne lite!
 
För övrigt har helgen varit bra!
Skolan går bra nu med.
good, good, måste erkänna att ja är väldigt duktig (oftast)
haha ha en fortsatt trevlig helg pojkar och flickor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu