Kalasdags

Idag ska jag iväg till mina tvillingkusiner som fyller 35 bast, !
Känner mig ganska halvrutten idag, men sett på alla avsnitten av "rockstjärna" vilket livade upp mig till en stor del!
Mina dreads har inte kommit än vilket är synd hade tänkt fläta in dem idag dock. aja hoppas på imorgon dådå!
 
Riktigt roligt att man ska bli fottad igen, var ett tag sedan, antigen imorgon eller nästa helg, snön verkar ju inte vilja sluta komma riktigt.
Viktig vecka nästa vecka med, så föröska ladda om batterierna tills dess yepyep!
 
Adios ~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu