Torsdag

Idag har jag minsann varit flitig.
Var i skolan fast att ja sovit dåligt som ett as, varit aktiv och hela paketet. Efter det drog ja till farmor min och färgade hennes hår så nu är hon en het bejb igen ! Åt även pannkakor yumyumyum

Efter det träffade ja min fruga i stan med hennes polare och vi satt på stadsbibblan och studade! Känner mig sjukt jävla flitig och duktig ! Ledig imorgon så jag passar på att plugga lite till har trotts allt två prov nästa vecka, redan? börja fan i måndags, hets hets hets vare här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu